Wednesday, July 1, 2009

~tRyInG sOmEtHiNg NeW~

bIsMiLlAhIrRaHmAnIrRaHiM...

hari ni, buat pertama kalinya daku menulis di blog ini sbg mengisi ruang masa yg melimpah ruah di kala cuti semester ini.. walaupun hampir seminggu cuti bermula, aku masih tiada perancangan menarik utk memenuhinya.. setakat memenuhi tuntutan seorg ank utk menguruskan rumah dan adik2 apabila ibu dn ayah keluar mencari sesuap nasi utk kami sekeluarga.. namun, pengakhiran semester yg semestinya adlh sgt tidak baik utk diriku, membuatkn cuti kali ini lgsg x bermakne, apatah lagi utk meneruskn semester baru yg bakal bermula dlm masa krg dr 2 mggu lagi... kesilapanku, jln yg ku pilih, sememangnya memakan diriku sendiri pabila ia menimbulkn kemarahan pelbagai pihak... aku sendiri tidak pasti mengapa jln itu yg ku pilih... mgkin kerana cemburu, atau dendam ku terhadap insan bernama lelaki... mgkin kerna aku jauh dari kasih tuhan, atau aku yg terlalu mengikut perasaan.. aku msh lg memohon petunjuk tuhan, apakah harus kubiarkan begitu sahaja atau harus aku yg memulakn dulu utk selesaikan maslh itu... mlm semakin larut, aku ingin menyambung bacaan novel ku, tAhAjUd CiNtA~~ mudah2an, novel2 seperti ini, dpt mmberi sedikit ilmu dan pengajaran buat ku utk mgharungi hidup yg penuh liku dan cubaan.. wassalam..~~`

No comments:

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here