Saturday, October 17, 2009

hAtIkUu~

.:bIsMiLLaHiRrAhMaNiRrAhIm:.

Setiap bermula pasti akn berakhir..
cm tu gak ngn name wardatul firdaus ni..
huhuhu...

alhamdulillah, setelah sekian lame aku berhajat, bertafakkur dan bermunajat, hari ni secare rasminye, ianya berakhir....

bukan maksud ku pinta perpisahan, tp, apekn daya, perjuangn ku menuntut perpisahan ini...

hanye doa ku panjat agr kau sntiasa bahgia..
hanye doa ku panjat agr kau ditemukan insan yg lebih mulia..
hanye doa ku panjat agr kau jua redha sepertiku..

Ya Allah,
sekian lame kau temukan kami,
hari ni kau pisahkn kami..

ya Allah,
kau lindungilah hati2 kami,
dr perasaan benci antr 1 sama lain,
setelah perpisahan ini..

Ya Allah,
andai ade insan lain yg tlh kau takdirkn utk nye,
semoga insan itu ternyate lebih baek dr ku..

Ya Allah,
andai ade insan lain kau jdkn utkku,
semoga insan itu, tdkku banding2kn dirinye..

Ya Allah,
sehingga hr ni,
trnyate aku mnyangka dialah yg terbek buat diriku..
namun aku sbg hambaMu, tdk tercapai di akalku akn prancangn Mu di sana..

Ya Allah,
tabahkn hatiku menerima perpisahan ini ya Allah..
aku lemah tanpa bimbingan Mu..
aku lemah tanpa panduan Mu..

Andai trnyata dia milikku,
kau satukn lah kami dgn ksh syg Mu, dgn rahmat Mu...
kau jauhknlah kami dr anasir2 jahat yg merosakkn hati2 kami...

Amiin, Ya Rabbal Alamin...

No comments:

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here