Saturday, February 11, 2012

Malu bukan, marah pun bukan...

Muka terasa panas... Sepanas cuaca kala ini...

Kenapa?? Malu??

Tak...

Marah??

Tak jugak...

Jadi apa??

Cemburu.....

Punca??

"Banyak betul orang letak gambar kahwin diorang kat FaceBook tuh.."

Nak jugak ke??

"Bukan nak letak gambar..."

Habis tu??

"Nak kahwin jugak lah.. Hukhukhuk"

p/s: U ni melampau lah Cik Aqilah Wardah.... Hakhakhak... :p
(Luahan hati ikhlas pada yang berkenaan.. Hehehe)


6 comments:

FasiHaH SupiaN said...

cepat2lahhh ni dah mcm wajib kawin je...

faizfakhirin said...

PotoSop la letak satu

nur farahin binti sulaiman said...

hahaha.. farah pon nak kawin juga la akak..=)

mar yanie said...

kan? tensyen pn ade jgk bile ramai yg dh kawen..sob2..pasni org akan tnye kita bile lagi??? errrr, kite lambat lagi,br je putus...sabar je la..haha

HeNRieTTa JoSe said...

bagi la hint bebanyak kat orang yang berkenaan tuh....klu btl2, cpt2 lew....hehehe.....

Ad-Dien said...

salam ziarah julung kali dan ukhuwwah fillah...

tersenyum saat membaca nukilan ini...

Allahu yubarikufik

Mengenal Imam Ahmad Bin Hanbal

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here