Sunday, May 6, 2012

Lupa!!!

Sejak akaun FaceBook di'deactivate' kan, banyak perkara dah terlepas..
(Nampak bebenonya tak baca suratkabo or tengok berita.. hihi..)

Dah masuk Mei 2012, terasa cepat betul masa berlalu...
Ditambah dengan sakit yang belum sembuh sejak seminggu yang lalu, memang benar terlepas pandang banyak perkara...

1 Mei 2012...
Demam panas yang menjengah menyukarkan pergerakan juga pemikiran..

2 Mei 2012...
Oh!! Semalam Su nikah... Astaghfirullah, aku lupa..
Lantas mencapai henfon dan mula menekan-nekan papan kekunci lalu dihantar kepada Su...
Alhamdulillah, penjelasan ringkas diterima..
Dan ternyata, memang dia juga menantikan khabar dariku...

Sekitar majlis pertunangan Su setahun yang lalu

Selamat Pengantin Baru untuk kau dan Is ye...
(Aku rasa ayat-ayat lepas ni akan mengarut)

Tempuhi alam perkahwinan dengan tabah dan sabar...
Semoga mawaddah wa rahmah selalu menghiasi bahtera baru hidup kau dan dia..

Insya Allah, tak de aral, 20 Mei nanti aku tunjuk muka.... Hehehe...

Kau jangan revenge pulak taknak datang nikah aku nanti..
Hohoho.. Berangan sikit.... 

Btw, rindu kau jugak...
Seriusly, dalam sakit-sakit baca mesej kau, meleleh air mata aku weh..

Waaaaa!! Sobsobsob... T_T

Bajet macam kau baca je kan?? 
Syok sendiri pon boleh~

p/s: Satu hari buang masa di alam mimpi.. Terasa rugi pula... Ya Allah, sembuhkan lah penyakit ini .. T_T

1 comment:

FasiHaH SupiaN said...

syafakillah kak qiqi..bila nak jumpa lagi nie?hehe

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here