Sunday, September 9, 2012

9 September 2012: Mari kembali ke U!!

Habis dah Syawal baru terasa dan terkuat nak update blog.. 
Hehe..

Hari ni, rata-rata pelajar universiti seluruh Malaysia kembali pulang ke kampus atau rumah sewa masing-masing.. Tak percaya?? Cek wall FB anda... Kan? Kan? 

Sumber
Wah.. Kalau semua universiti dan sekolah kat Malaysia macam ni punya cantik, mesti masing-masing tak ingat nak balik rumah dah kan??

Nak belajar pun tak sesak nafas..

Btw, terasa jugak akan ke'tidakpulang'an sendiri ke Taman Ilmu dan Budi..
Tapi, apalah dayaku, kontrak dah tamat...
Hukhuk..

Untuk adik-adik, junior-junior, kawan-kawan yang masih belajar, teruskan usaha dan semangat anda..
*jealous*

Semoga ada barakah dalam setiap langkah.. Allahumma Aamiiin.. :)

Eh.. Wajah baru.. Saja tukar angin.. ^_^

p/s: Si dia selamat tiba.. MyIIUM katanya.. Alhamdulillah.. :)

2 comments:

Brilliant Marjan said...

selamat belajar kembali..kampus gombak ke?

Faaizz d. Zul said...

selamat sem baru;
semoga ekselen selalu. ;p

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here