Sunday, June 27, 2010

.:: 1st conTesT ::

heeee.... hai3x....
samat petang....... :))

hari ni, ptg ni, tibe2 je tgn sy gatal2 nk join contest... ekekekek....
2, 3 hari ni, tgk ramai org2 join contest ni....
cam best jek...
contest ape?? contest ni...::




hehe.. bkn la sy ni prasan comel...
tapi..
tapi...
saje2 je nk join..... hek3x.... x salah kan............??? :))


Syarat-syaratnya:

  1. terbuka kepada gadis-gadis sahaja sebab lelaki tidaklah comel.mereka kachak dan macho sahaja. hak hak hak.
  2. perlu lah menjadi followers saya yang comel dahulu. *psst..kalau nak LIKES fanpage saya sekali pun ok what. thehehe...:)
  3. letak sekeping sahaja gambar anda SENDIRI. tidaklah berdua mahupun bertiga apetah lagi berempat. dan gambar itu mestilah gambar anda yang TERKINI mungkin! tidak mahu gambar masa kecil-kecil; masa baby sebab kalau masa baby semua orang pun comel oh..!
  4. buatla entry khas untuk contest saya ini. letak kan banner contest ini di entry anda dan di sidebar anda dan WAJIB backlink kepada contest saya ini semula. ok. ;p. copy-paste je code banner contest di sidebar saya itu. perletakan banner contest di side bar adalah tidak wajib. terpulang mahu letak atau tidak :)
  5. di dalam entry anda juga tuliskan jawapan untuk soalan saya ini :: apakah benda comel/cute yang anda suka? contohnya. :: benda comel yang saya suka ialah toothbrush holder. ;p. itu contoh lah ye..
  6. tag kan hanya seorang yang anda rasa patut join contest ini. make sure orang yang di tag itu tahu ya??!
contest dibuka dari 21 JUNE 2010 hingga 21 JULY 2010.

mule2, tak mau join contest ni.... tapi, pilih punye pilih, belek punye belek, sy jumpe gmba ni..... hek3x..... tak pe la kalo x cumel pon... saje suke2 hilangkn duke... kn3x???





ok, pastu, jwpn sy utk soalan ni plak.....

apakah benda comel/cute yg anda suke??
jwpn sy: sume benda yg kale purple adlh comel & cute..
:))

sy tag bume utk masuk contest nih..... :))

f.a.r.a.w.a.y

pd yg len2, jgn la sedey sbb tak ditag... contest ni leh tag 1 je...
sy cume ikot syarat2 je.... :((

tp, kalo u all nk join contest neh, sila2 la klik kt blog ni...

♥♥Warna-Warni Kehidupanku♥♥

ok.. selamat bercontest..
:))

No comments:

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here