Tuesday, August 7, 2012

Cabaran Sungguh..

Cabaran orang dah bekerja..

Tak sama masa belajar dulu..
Kalau malas, boleh ponteng je kelas...
Cikgu cik Wardah pernah cakap, 
"kalau malas ke, masalah jiwa ke, tak payah datanglah.. buang masa awak je.. Baik awak tidur je kat bilik..."
Memang sungguh lah tak datang kelas.. Kehkehkeh...

Tapi, bila dah kerja ni.. Sedih ke, sakit jiwa macam mana pun, ingat boleh suka-suka nak ponteng kerja??!!
If company sendiri pun, mau bankrupt kot...


Baru hari ni belajar..
Masa datang tadi, tak larat nak bercakap pun..

Alhamdulillah, sekarang, senyum pun tak payah paksa lagi..
Mula-mula memang susah.. Lama-lama, niatkan nak sedekah...
Jadilah mudah.. 

Miss Tee cakap dekat ofismate lain:
"Dia ni, jadi r*********** sangat bagus... Hari-hari, senyuuum je.."

Adoyy.. Tersipu-sipu malu saya.. Dah tu, bukan boleh pun nak masam-masam...
Huhuhu...

Tak sabar nak balik dah nii..


p/s: Ada orang ni dah duk berjam-jam kat sini.. Tak reti nak balik ke?? Takutlaah... T_T

1 comment:

ijA said...

receptionist kann?

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here