Saturday, August 20, 2011

Cik Wardah Terpaksa Walaupon Berat.... Sebab Naaak Sangat!

Assalamu'alaikum!! ^_^

Okeh, marathon entri hari ni.. Tajuk plak tak boleh nak panjang lagik.. Hahaha...

Walaupun tak adalah nak mengharap sangat... Eh, tapi tak tally plak dengan tajuk entri.. Silap! Silap!

Memang teringiiiiiiiiiiiiiin sangat-sangat lah nak dapat mende alah dari Obesi nuh.. Hikhik...
Dengan support daripada beliau juga... Kalau cik Wardah tak dapat, memang akan kejar beliau ke ceruk mana sekalipun! Hehehe.... Siaplah kamu! :p




Cuma, masalahnya..... Erm... Erm.. Masalahnya dekat syarat entri tuh.. Tak patut betul dia mintak...
Ada ke patut... Syaratnya "HARUSLAH BERUNSUR MEMUJI.." Dah lah cik Wardah ni memang 'PANDAI' sangat bab puji-memuji nih... -_-"

Neway, tadi dah pi blajaq sket-sket skill memuji nih.. Hahaha~ Tak tahu lah menjadi or tak.. :D


Dan bilamana Allah menciptakan, Dia mencipta dengan yang sebaik-baiknya..
Maka, wajiblah kita menerimanya...
Tanpa rungutan.. Tanpa kesalan...

Dan di setiap ciptaan yang indah itu..
Tetaplah pujian berbalik kepada Penciptanya..
Juga di setiap ciptaan yang suram itu...
Tetaplah juga pujian diberi kepada Penciptanya..
Ketahuilah...
Di setiap semuanya, 
terselit sejuta makna kehidupan...
terselit seribu pengajaran dan didikan...

Segala pujian hanyalah milik-Nya..
Segala pujian wajiblah untuk-Nya..
Tiada yang lebih layak...
Melainkan Allah yang Esa..
Pemilik segala pujian..

Dialah... AL-HAMID.....

Haaa~ Boleh dikira pujian tak?? Hehe~ Dia cuma cakap berunsur pujian je.. Tak cakap pon untuk dia.. :p
Contoh tu hanya contoh je... Tak thabit pon.. Haha.. Sori lah Encik Adriad.. Manolah cik Wardah bijak bab-bab memuji nih... Huhu~ Memang jarang sangat puji-memuji.. HikHikHik.. ^_^

Neway, Selamat Berhari Raya di perantauan!! ^____^

Anda nak join? Klik gambau di atas! ^_^

p/s: Kak Marjan pon ada tag cik Wardah... OOhh~ Ianya berkaitan melukih-lukih... Mano nak cekau nih.. Hukhukhuk... -_-"

4 comments:

Addy said...

tq2 cik wardah..

Waah, betul2, saya x soh puji saya pon.

*kalo selit sikit2 xpe jep. =P*

Good Luck eyh!! Kalo ada rezeki x kemana kan2?

Salam 10 last days of Ramadan, and Salam AidilFitri in advance..

Moga diberkati. Amin.

cik nurussalwa said...

haha. cool ,la akk!
saya sokong akak menang.. kalau die tak bagi kat akk, btau saya.. t saya sound die. haha.

:)

all the best!

al_hakim said...

mcm kenal..haha

Addy said...

Salam!
Tahniah. alhamdulillah rezeki awak~

Maaf bukan kad2 diatas, tp insyaALLAH special. berita lanjut sile jenguk entri saya.

http://kisah-adriad.blogspot.com/2011/08/update-keputusan-nz-eid-cards-ga-lai.html

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here