Thursday, June 21, 2012

Manisku Si Bukan Warganegara

"Senyuman mu menawan, menawan..
Kau buat hatiku tertawan..."

Hamboii... Siap nyanyi-nyanyi lagu Najwa Latiff lagi..
Bercinta sakan noh...

Belum lagi kata-kata cinta sweet sampai nak kena diabetese..
Pandai sungguh noh mereka ni berkata-kata...

"Hati membeku mengingatkan, oh kata janji manismu.."

Eh.. Eh.. Eh.... Dah jadi Mak Esah lak tetibe..
Semangat sangat percaya kata-kata janji diorang eh...
Nak kahwin lah, nak bagi duit, hidup mewah.. Bla.. Bla.. Blaa...

Haaa.. Bila orang yang dicinta sakan tu balik negara masing-masing,
mulalah nak menggagau sensorang kat tanah tumpah darah sendiri menunggu menanti JANJI-JANJI tertunai...

----------------------------------------------------------------

Okey, dah mengarut.. 

Tak tau lah nak marah ke nak sedih ke nak biarkan ke....

1 hari, leh tahan lagi..
2 hari, tak duk diam..
3 hari, ish, ni dah lebih!!!!

4 hari, amboi, amboi, amboi....
Dah! Takyah balik sini lagi dah!!




Tau tak bendera negara mana nih?? 
Kalau tak tahu, pi google naaa~

*Macam mana lah cik ni tak rasa macam nak baling batu banyak-banyak sampai kat kampung halaman dia...*

GERAM!

p/s: Hakikat yang dah grad, kena pulak cari kerja, memang ngeri... Aduh.. Aduh... Aduh....

2 comments:

FasiHaH SupiaN said...

ohhoii negara mana tuhhh

Liza Razak said...

musykil saya pasal bendera ni..negara apa ek??

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here