Sunday, May 1, 2011

Rindu 1/2 Mati.. Oh.. Jauhnya Dia..

Sinetron Kejora & Bintang da hampir sampai kat penghujung..
Walaupun tahu da ada pon ending kat YouTube, tetap jugak menanti jam 6.30 petang di Astro Ria..
Mula-mula, Wardah sendiri tak ikut sangat.. Tapi, since duduk dengan nenek ni, memang hari-hari la menghadap cerita tu.. :)

Terus terang, bukan la suka sangat.. tapi yg best tu, sebab lagu dia memang layan habis la kan.. 
Betul tak? hehehe..

D' masiv- Rindu 1/2 Mati

moh layan sket lagu ni.. :)

"Aku rindu setengah mati kepadamu.. 
Sungguh ku ingin kau tahu..
Aku rindu setengah mati.....
Aku rindu...."

Oh.. Wardah memang sedang rindukan dia... Dia yg sedang jauh di sana...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Hehe.. Sape die ni? Sape?? 
Tak kesah la siapa pon dia kan...

Yang penting, rindu 1/2 mati da ni...
Sila pulang dengan cepat yaaaa.. :)

Rindu nk borak-borak dengan kamu lagi...
Rindu nk makan-makan dengan kamu lagi...
Rindu nk perli-perli kamu lagi...
Rindu nk belajar bahasa dengan kamu lagi...

Bagai terbayang-bayang wajah kamu di hari terakhir itu..
Seolah terngiang-ngiang suara kamu berbahasa laen dari yg laen itu..

Saat dia pergi meninggalkan, kamu malah sentiasa mengingatkan,
"rahmat Allah itu meluas..."

Saat hati parah dicalar duka, kamu malah sentiasa memahamkan,
"terus pandang ke hadapan, jangan dikesalkan yang telah berlalu.."

Sering juga kamu mengingatkan,
"the past should not be the prison to your present.."

BIG SIGH~
I miss that moment so much.. :(

Oh my dear Adik.. :D
Cepat la pulang.. 

Mahal la kalau nak msg hari-hari ke nombor tu kan??
I'll be waiting.. 

p/s: mencarik jodoh... oh jodoh, datang lah bergolek2.... ^_^

16 comments:

Cikgu Fikri said...

WAH..
SIAPAKAH Itu?
huhuuhh :)

waRDah a.k.a QiQi said...

hehehe~

@cikgu fikri... dia laa.. dia laaa... :D

SiNaR iMaN said...

saya tau..heheh

waRDah a.k.a QiQi said...

ehem.. ehem... IMANI!!!! :D
shhhhhhhhhhhhh~ :p

Sekamar Rindu said...

salam....

jodoh rahsia allah swt yg kita semua tak tahu..

waRDah a.k.a QiQi said...

@sekamar rindu:
wsalam...
betul2.... mudah2an, dipermudahkan jodoh dn bertemu yg terbaik utk diri ni.. amiiin.. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

siapa tu wardah..jeng3...

ph ye..wat la pop up window tuk komen ni..mudah org na komen tau wardah..hehe.sekadar pendapat je

waRDah a.k.a QiQi said...

@lydia miza:

hehehe.. gambo tu setakat tu je la leh tunjuk.. ^_^

hehe.. tQ... da lame da ni x belek2 blog... insya Allah akn diusahakan.. tQ ye.. :)

HonEyBuNNy said...

cerita tu memang best kan...;-)

ehem3...siapakah yg dalam gambar tu?hehe

tQa said...

saye mcm tau sapekah gerangan nyeeee :D winkkkkkk~
*mcm penah ku lihat gmbr itu..tp di mana yaaaa?* hahahaah=))

waRDah a.k.a QiQi said...

@k.tQa..

adehh.. hahaha.. tettt!!! :D
kt mane? kt mane?? huhuhu.. :p

ejulz said...

laaa.. dh kuar kat youtube rupanya ending cite tu.. x tgk g..

mcm ni la rasanya kakak2 rindu kat ejulz kot.. heHe.. x sabar nak balik kpg mggu dpn.. huHu

nelly said...

sipakah itu .huhu

Ini Kisah Tia said...

arghh .. rindu si dia jugaa . ni lagu tema kitorang . ececeee ..

HonEyBuNNy said...

hai wardah...tahniah untuk anda juga...;_)

waRDah a.k.a QiQi said...

@Honeybunny.. :) trima kasih.. :D

@ejulz.. sesungguhnya, kakak2 mmg rindukan adik2nya... :D

@nelly... hehehe.. dia laaa.. dia laaa ;)

@ini kisah tia... hehehe~ xde la smpai jadi tema lg lagu ni... huhuhu~

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here