Thursday, November 25, 2010

.:: maKan tAk keNYaNg, tiDuR tAk LeNa ::.

assalamu'alaikum... :))
selamat pagi cinta!! hihihihi...
okey, bangun awal hari ni sebab semalam takleh tido pon...
offline tersangatlah awal ye, seawal 10.59pm..
lepas off je terus bumm! naek atas katil, masuk bawah comforter dan tutup muke dengan bantal..
henfon, duduk jauh-jauh sane... sejak dari saat itu juga, memang tak tengok lagi la itu henfon kan..

ingatkan bila dah nak tido tu, memang tido terus....
tak jugak... adelah 3, 4 jam duk guling-guling atas katil tuh... 
sejak peristiwa nangis-nangis lepas maghrib tuh, mood terus menjunam ke anak tangga tercorot..
sampaikan selalunya waktu ini masih tidur pon, tak boleh nak pejamkan mata... 
(selalunya kalo da penat-penat nangis haruslah tido)

mase duk guling-guling tu, terus terpikir benda koto kat bawah ni.... ade ke orang sanggup amik upah ye??


heart broken
Kalau lah wat cam ni tk mati..


perut da nyanyi-nyanyi kelaparan.. rase-rase wardah, tak boleh la nak sambung cerita sekarang..


p/s: sebenanya, dah terbau-bau nasi lemak...


selamat bersarapan ye... nak nasi lemak jugak?? jom datang 'rumah' wardah ye.. :))

1 comment:

[-suziey-] said...

nape sedih sgt tu? gaduh sama cinta hati kah? sabar yek..syiok btl layan guling2 ek..

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here