Wednesday, November 24, 2010

.:: maKaNaN pELik ::.

assalamu'alaikum.. :))
da beberapa hari mood malas kan... hari ni mood ada baek sikit.....
daripada duk tunggu mesej kat henfon yg takkan kunjung tiba, baek la wardah taip-taip kat sini kan.. hihihi...
haa.. makanan pelik.. mesti korang da pikir makanan ape yg pelik tu kan??
hihi.. korang jangan terkejut ek kalo wardah tunjuk jenis-jenis makanan pelik tu nanti.. :))

okey, semua da sedia???? kite mulakan dariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sekarang!!!!


tempoyak
cencalok
sambal belacan

popiah goreng

laksa

bawang

perut lembu

petai

kuih pelita

apam balik.. betul kan??

mee bandung

nasi dagang

nasi kerabu

spaghetti


haa.. amacam?? pelik tak makanan-makanan kat atas nih?? tak pelik?? haa.. tulaa... kawan-kawan wardah pon kate tak pelik.. hihi.. tapi, kalo nak tau, makanan-makanan kat atas ni adalah antara makanan-makanan yg wardah tak pernah & tak suka makan.... sebenanya, banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaak lagi.. huhuhu... tapi, yg ni pon da cukup banyak kan... hihihi...... 

sebab kenapa makanan-makanan ni pelik, wardah dulu mase kecik-kecik salu duk umah nenek... nenek jarang wat makanan-makanan macam ni.. so, secara tak langsung, wardah memang tak makan laaa...
eh?? sape kate wardah tak suka cuba benda baru?? suka laa... tapi, bab makanan ni, memang lemah sket kalo nak cuba-cuba... hihihi... 

p/s: yg pelik tu, makanan tu ke, wardah?? ape pulak makan pelik bagi korang?? :)) 

2 comments:

shazni hj muda said...

makchik yg ngengot..seme mknan yg plik2 neh...seme ferevet aku kcuali ptai...waaaaaaaaaaaaaa...

.: waRDaTuL fiRDaus :. said...

haha..... memang pon.. aku senaraikan makanan2 ni based on nko punye feveret.. wakakakaka

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here