Tuesday, November 23, 2010

.:: sAYa mALas ::.

assalamu'alaikum.. :))
tau tak?? bile mood wardah tak ok je, mesti jadi malas...
malas yang teramat-amat.... sampaikan satu tahap, bukak mata pon malas.....
okey.. memang tengah takde mood..
takde mood yang amat-amat sangat......!!
korang penah tak rase malas yang amat-amat sangat??? hehehe....

mood takde.. takde.. takde...
nak tulis ape pon takde mood....
ade geram pon takleh nak wat pape.... sebab, malas tu lagi kuat...

hey en Firdaus... kamu memang je selalu berjaya wat wardah takde mood, jadik malas...
kamu memang.. hish.. tak tau la nak cakap ape da...
kamu bace lagi ke?? tak da kan??
ok, saya nak cakap banyak-banyak pasal kamu..
tapi, bukan malam ni la ye.... sebab, malam ni, wardah malas...
malas nak layan perasaan pada kamu.... kamu ni memang la..

ok, da habis cakap.... gudnyte everyone!! :))

2 comments:

QaQa said...

"Biarkan berlalu
Semua kepedihanmu
Lelapkan matamu
Biarkan mimpi membawamu
Ke mana kau mahu
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siang kan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu

Biarkan berlabuh tirai kisah semalam
Yang indah itu ada padamu
Dengan setiap impian dan harapan
Selamat malam
Tidurlah sayangku
Siangkan tiba bercahaya
Bermula baru semua untukmu...........
......................."

selamat malam Qila :)

.: waRDaTuL fiRDaus :. said...

hoho.. siang suda.... wuwuwu...
tQ k.tQa.. da mcm kemba plak QiQi QaQa... wakakakakaka.. :D

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here