Thursday, December 9, 2010

.:: Award Lagik: Awak Semua, Award Ini Untuk Awak Semua Ya... ^_^ ::.

assalamu'alaikum.. :)

erk?? sume orang dah tido ke?? waaahh... awalnye?? hihi..

sebenarnya, wardah pon da ngantuk laa.. tapi, tibe-tibe je dapat award lagik.. hihihi...
so, En Firdaus pon da tido sebab kepenatan naek flight dari Sabah tadi, wardah pon guna la masa ni nak publishkan award nih... :)

kali ni, dapat award dari..... .:: Cik Wasabi ::.  tQ ye cik, sebab sudi bagi award ni pada wardah.. :)

jom kita tengok award apa dia bagi..

*
*
*
*
*
*
*


waaahhh!! bunga-bunga cinta laaa!!! suka!! suka!! 

name awar ni adalah: .:: LOVE AWARD ::.
bunga adalah wardah, wardah adalah bunga...
wuwuwu... best sangat!! 

tapi, macam biasalah kan, ada saja soala-soalannya.. :D
jom tengok jawapan wardah.. :)

1. Siapa orang yang paling anda sayang?

kalo ikot carta orang, wardah sayang sangat pada Baginda S.A.W. dan keluarga Baginda S.A.W...
dari dulu, selalu berangan-angan nak bina BaitulMuslim macam keluarga Baginda S.A.W.
tapi, bila awak-awak semua tengok la wardah ni, hehehe.. macam mafia pon ada.. hihihi

2. Kenapa korang sayang dengan orang tue?

sebab, Baginda S.A.W. lah yg da bersusah-payah mendidik para sahabat supaya Islam terus mekar di muka bumi Allah ni.. oh, terlalu banyak sebab untuk menyayangi Baginda S.A.W. kan?? :)

3. Berikan satu kata-kata sayang yang terbaik yang korang nak lafazkan kepada orang yang korang sayang, tapi masih tak mampu lagi untuk dilafazkan.

oh, ucapan yg paling mulia untuk Baginda S.A.W. adalah dengan berselawat ke atas Baginda S.A.W.
jom sama2.. :)
Solluuu 'Alaih.. :) 

Lepas tu korang kena tag 15 orang blogger untuk sampaikan salam kasih sayang korang tue.. =)

part ni yg paling lemah sekali... awak-awak, amik lah award ni ye... sama-sama kita share.. :)



p/s: ILOVEYOUALL.. :)

5 comments:

sekamar rindu said...

salam....singgah pagi...

comel award tu..

Syira C Gadis KidaL said...

salam...

sayang..heheh

iqbalhakimi said...

salam kenal2..=)

waRDah a.k.a QiQi said...

@ sekamar rindu.. :) comel kan?? bunga2 gitu... :)

@ syira c gadis kidal... wsalam.. ye sayang.. :)

@ iqbalhakimi... salam kenal jugak.. :)

azi nur said...

congres~~

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here