Thursday, December 2, 2010

.:: Sori Awak-awak Semua.. :( ::.

assalamu'alaikum.. hai awak-awak semua.. da malam ni, tak tido lagi??
awak-awak, wardah nak cakap...


wardah nak sangat jalan-jalan kat blog awak-awak semua.. tapi, wardah ada perasaan tak sedap sikit lah...
wardah rasa, erm.. erm.. wardah rasa macam ni... awak-awak tengok sendirilah..
*
*
*
*
*
*


haah.. wardah rasa tak sehat.. dari malam semalam lagi.. maybe sebab tak cukop tido kot... mintak maaf banyak-banyak ye... insya Allah, esok kalo wardah da sihat sikit, wardah singgah lagi ye...

tapi, selagi wardah larat lagi ni, yg mana awak-awak singgah, nanti wardah singgah balik ye.. terima kasih awak-awak.. :)

Lailah Sa'idah.. Good Nyte... Selamat Malam...

p/s: En Firdaus.. wardah rindu awak la malam ni... awak macam mana??

13 comments:

khaiyisah husna said...

jge kesihatan ye cik wardah...^^

waRDah @ QiQi said...

@khaiyisah husna.. insya Allah.. tQ.. hatchuummm!! :D

Firdani said...

i miss u too dear..:)
cepat2 sihat ye..

waRDah @ QiQi said...

@firdani.. ececeh.. :D i miss u 3,4, 5, thousands.. insya Allah.. tQ ye.. :)

S..U..D..@..I..S said...

ya lah wardah selamat berehat...siannn
kami tunggu dan doakan wardah cepat sihat yeee

waRDah @ QiQi said...

@sud@is.. insya Allah.. shukran.. :) terharunye.. :D

Far8 budak baik said...

nmpk teruk tgk pic katun tu..aha
mkn ubat byk byk eh =P

☆aDihAys☆ said...

get well soon wardah..

QaQa said...

get well soon :) jangan rindu sangat..nanti demam;)

Izzaty said...

cpat sembuh ea cik wardah.. (:
smga Allah shatkan tubuh bdn awk..dan sluruh muslimin & muslimat diatas muka bumi ni.. aminn.. (;

AngahSayang2314 said...

angah dtg sini jom tukar link i 4llow

♥CIK SHA♥ said...

semoga cepat sembuh..take care..^_^

waRDah @ QiQi said...

@adihays.. tQ.. :)

@QaQa..... tQ jugak.. :D rindu dendam, x demam... :D

@izzaty... time kasih, time kasih.. amiiiinn.. :)

@angah sayang2314.... wardah da follow balik.. tQ.. :)

@cik sha.... alhamdulillah, getting better... u take care too.. :)

.:: Tinggalkan Debunga Di Sini ::.

Popular Posts

.:: Ding Dong ::.

Get widget here